Saturday, November 14, 2009

Khas utk Ariff and Annas AWWW!

Hehe, jarang kot letak video :) So, here's some vids that I've been meaning to upload! I kinda want to upload the vids when we were on Maid of the Mist, but I sounded too KEPOH so I refuse to upload it!! Hehehe. Personal interest rules. 
Walaupon title post khas utk Ariff and Annas, second vid tu takde kaitan ngan korang. Lol



Dah lama kot nak letak video ni. 
Tajuk: Aku Sayang Korang. HAHA! Awkwardddddd!
Sorry Arep :D



4450Y Field Trip to Nova Scotia
The party van's official theme song and dance moves!
You'll see some views of Nova Scotia too in this video. Haha
Song: Hot N Cold by Katy Perry. 
Title: Take away the dance floor boys :)


ps: I bought a top from AE yesterday for CAD7. haha I am absolutely in love with the top!


$7 jerrr (dah masuk tax nih) LOL


My super shiny and rock'n'roll blazer. I wore it to my interview last week. Awww~!!


haha, kantoi bilik bersepah2!! well, the clothes u see on the bed are not a week collection of "dirty" clothes okay! I was trying on clothes with my new tights (a.k.a I'm wearing it in this picture)

Okay, I do not wish to say this...but I'm getting more and more comfortable to put up my vain pics. SIGH! well, nak tunjuk kat korang kannn :D

later gators!
any more midterms for u guys?? good luck eh!
utk ainil yang tgh final exam, MAJOR GOOD LUCK TO U BABE!

-fz

4 comments:

Ariff Shazwan said...

woi awat upload video nih! haha..
ak mmg sayang kawan2 ak dowh.. korang je tak sayang ak.. kah3x..

pergh rindu dowh pergi jalan2.. niagara falls layan dowh.. ak rindu washington gak.. :(

hah baru betul.. baju blazer tu unofficial sgt lawa dowh..

fzrzk said...

hohoohoh. major kot luahan rasa sayang kau terhadap rakan2. hiksss. pegi jalan memang laa best pakcik... tp aku pon dah tak tahu nak gi mana. oii jgn lupa vancouver next year :D

kau suke blazer aku! aww! ade plak pegi kutuk2 aku pas aku interview. lawa tu. first impression mesti betul walaupon aku rase puan zainon mesti fikir: minah ni nak interview jadi geologist ke....haha

kalau kau tak perasan, baju aku kai kat interview tu adelah baju 1st year. hehe. utk semua majlis formal, aku kai baju hitam satin tu. lol malas gile nak beli top lain! and everytime pon, style same je. all black, tp tudung lain kaler :P

cik ainil said...

apesal nanas mcam emo? sedih x pergi ngan org tersayang ke?? hahaa..

lawa bebeh combination baju!

p/s: td vdeo tu terpause kat 0.41. cuba kamu pause. imej yg susah nk digambarkn dgn kata2 hahhaaa...

fzrzk said...

hahaha kekorupan berganda kutuk imageku.
annas emo ke? panas wooo time tuh. sbb tu kot die emo. hehe. mmg PANAS ahh! stress eden.

sal baju tuh, terima kasih. dah pakai hari tu utk bday izzy!!! tp buat combo ngan skinny belt and cardi. awww!