Tuesday, June 23, 2009

At Kids Festival

It's picture time!
I've been posting "serious" stuff for quite some time now. So, I better stop that and show u some pics I took at the Kids Festival in London, ONTARIO.
Initially I have another idea, but again it sounds too serious. Lol

Well, lets see them NOW!!


Israa! She was not sucking a pacifier!


Taala - budak yang banyak gile dowh ragam nye!!
Hurm. Gaduh pon banyak kali jugak :P


Via Rail dengan semangatnye bawak train ni. Ride for free y'all


Festival yang maybe dalam gamba ni mcm tak dapat
sambutan. Well, ni tgh Friday noon plak tuh. Make sense.


Kedai cenderahati yang Teluk Chempedak pon ade
haha. Berapa laa agaknya perkara2 tu??


Lemonade stall + tempat buang sampah.


Jual barang2 ala2 kat pasar malam. Hohoho. Sorry laa kan, tak masuk laa plak


Ade orang teringin main golf laa plak...


Then, nak kayak pulakk. Gosh, I miss kayaking!


Some funfair rides....




Kami pon try laa kan naik....


Hummm...terpaksa jadi Hot Young Mommy for a day ;)

We all walked home after that from downtown. Ok, sangat panas and berpeluh2 nak tolak stroller. Grrrr!!

Kepada Ainil yang dah lama tak bace blogku: Haha...bangga tak tgk pics ni?? Ade improvement kan...Miss you babe!

Anyways, I'm getting a one on one tutor from my prof to get ready for my thesis. Humm. Kinda intimidating too! The best part, I can ask tonnes of questions and tak yah malu2 kucing. Wehehehehe. For those yang tak tahu, my thesis will be on Oil and Gas. Specifically ape, tak tahu lagi! Hari tu blaja yang basic je. Kinda lebih sikit je dari SIFT. Yeah.

Well, take care gators. I'm off. Nak bace NG magazine March issue pulak. I'm so behind. July issue dah sampai tadi. Isk!

-FZ


ps: A lot of things happened last week. Kepada sesiapa yang terlibat, I just want you to know, I have no hard feelings or anything. Things happen for a reason, and we all know that.

4 comments:

Linda Anuar said...

hot young sexy mom

fzrzk said...

hahaha. humm, i like the way that sounds :)

ninil said...

heppp sape kata x baca??nak kena babab ni.hahhaha...

ye kak ngah, ada improvement. thumbs up!

fzrzk said...

hahaha.
aww. bace ke. malu i tau.
hehe. jangan laa pukul i. i kan comel :p