Wednesday, July 1, 2009

Shoes to die for

Hehe, I watched The Proposal just now! I love it. It's really funny and I can't stop laughing! I highly recommend it to all of you :)

Somehow, today I decided to kill my feet with my stilettos. Sungguh tak pandai!
It hurts till now. Luckily I brought my flip flop too. Lol, I know now I suck at wearing high heels. Geez, I used to be good walking in them.


Killer shoes. Brand new pulak tuh. Do you like it? *wink*


p.s: dah jadi geologist, bile nak pakai kasut ni? hummm.

5 comments:

stardust. said...

fritz..gile cun kasut tu babe!!!!nak!nak!nak! tp aku pon sucks at wearing heels.huhu.

ninil said...

kasut itu memang geologist xle pakai, maka kecil tapak tangan nyiru saya tadahkan...

fzrzk said...

awww thanks aziemah! nak ke? menanges wooo pakai. ade unsur2 macam jalan itik bile dipakai

nil nil: haha...kamu petroleum engineer!! lagi dasat!

Farhanah Radzif said...

kak farisa! junior mac here. kenal tak? ANYWAYS i just had too comment sebab kasut tu LAWA GILA >.< tp cam sakit gila je kalau pakai.

fzrzk said...

alamak. memang benar tu farhanah! iskk ingat laa kat awak. takkan laa lupa pulak hehehe

saket...yang bile jalan ade unsur2 itik skit :P